Останні новини

Які YouTube ролики цікавлять українців найчастіше під час пандемії COVID-19

Щодня український користувач в середньому переглядає понад 55 хвилин контенту на YouTube.

У часи пандемії найпопулярнішими стали відео, які допомагають вчитися, розвиватися та відпочивати, розповідають у пресслужбі Google. Наприклад, українці почали частіше цікавитися туристичною темою – відео про походи й рафтинг зросли у переглядах на понад 80%. 

Про це повідомляє Odesa Live з посиланням на УП.Життя

Читайте також: 85% проти: більшість газетярів заперечує ідею поширення на друковані ЗМІ сфери дії телевізійного регулятора - опитування

Новим трендом також став контент, присвячений рибальству. Час перегляду таких відео зріс на понад 50%, в порівнянні з 2019 роком.  Крім того, українські користувачі на 50% активніше, ніж торік, почали дивитися освітній контент з фізики, математики та хімії.

Загалом у світі різко зросли перегляди відео з домашніми тренуваннями – на 340%. Також на 35% зріс попит на відео з медитаціями, а перегляд кулінарних каналів збільшився на 45%.  

Крім того, користувачі почали віддавати перевагу прямим трансляціям. Наразі їх дивляться в 4 рази довше, ніж відео. Загалом український сегмент YouTube за час пандемії помітно виріс. 

Впродовж року кількість українських каналів зі 100 тисячами підписників зросла на 35%, а каналів з 1 млн підписників – на 45%. При цьому за останні 3 місяці понад 1 млрд користувачів з усього світу дивилися канали українських авторів.

Нагадаємо

Головні новини міста коротко та зручно читайте в Telegram Odesa Live. Бекстейдж та життя каналу без прикрас можна побачити в Instagram. Прямі трансляції та цікаві гості вже чекають на вас у Facebook. А ще ми жартуємо та танцюємо в Tik Tok!

Вийти в ефір
21.04