Останні новини

У Канаді виявили перший випадок тромбозу після AstraZeneca

В країні впевнені, що ефект від препарату вартий ризиків.

У Канаді зафіксували перше повідомлення про утворення тромбів після вакцинації препаратом AstraZeneca. Європейська агенція з лікарських засобів вже внесла таку реакцію організму до списку рідкісних побічних ефектів від препарату.

Про це повідомляє Odesa Live з посиланням на заяву департаменту охорони здоров’я Канади.

Читайте також: Раптова смерть військовослужбовиці під Одесою: чи могла вакцина стати причиною трагедії

Відомо, що від початку березня понад 15 країн Європи призупиняли застосування британсько-шведської вакцини Oxford/AstraZeneca через випадки утворення тромбів.

“Агентство громадського здоров’я Канади отримало інформацію про випадок з особою у Канаді, у якої трапився дуже рідкісний побічний ефект з тромбами із низьким рівнем тромбоцитів після отримання щеплення вакциною COVISHIELD (різновид вакцини AstraZeneca виробництва Serum Institute of India)”, - розповіли у департаменті.

Зазначається, що особа перебуває вдома та відновлюється.

“Це - перший відомий подібний випадок у Канаді”, - запевнили у відомстві.

У департаменті наголосили, що “ґрунтуючись на усіх наявних нині по всьому світу доказах, департамент охорони здоров’я Канади продовжує вважати, що переваги вакцини AstraZeneca COVIDSHIELD із захисту від COVID-19 переважають потенційні ризики”.

“Випадки виникнення тромбів із низьким рівнем тромбоцитів у людей, які отримали щеплення вакциною AstraZeneca від COVID-19, є вкрай рідкісними. Поява інформації про цей випадок свідчить, що канадська система стеження за безпекою вакцин працює”, - підсумували в департаменті.

Снимок экрана 2021-04-15 в 19.46.29.png

Фото: twitter.com/GovCanHealth

Нагадаємо:

Головні новини міста коротко та зручно читайте в Telegram Odesa Live. Бекстейдж та життя каналу без прикрас можна побачити в Instagram. Прямі трансляції та цікаві гості вже чекають на вас у Facebook. А ще ми жартуємо та танцюємо в Tik Tok

Вийти в ефір
09.05