Останні новини

Сервіс іншого рівня: за першу добу чат-ботом “Укрзалізниці” з функцією продажу квитків скористалися 17 тисяч клієнтів

Перший квиток за допомогою нового сервісу було придбано за маршрутом Київ – Вінниця.

За першу добу роботи чат-ботом “Укрзалізниця” - Ukrzaliznytsia у Viber та Telegram, з функцією продажу квитків, ним скористалися 17 тис. клієнтів компанії. Перший квиток за допомогою нового сервісу було придбано за маршрутом Київ – Вінниця.

Про це повідомляє Odesa Live з посиланням на пресслужбу “Укрзалізниці”.

5000-ного користувача чат-боту “Укрзалізниця” привітала сюрпризом: він отримав два квитки на поїзд класу "СВ" чи І-го класу поїзда “Інтерсіті+” у будь-який куточок України.

Нагадаємо, ПАТ “Укрзалізниця” запустила чат-бот для продажу квитків у месенджерах Viber і Telegram. Він має розвинутий функціонал, який за словами представників компанії буде тільки збільшуватися. Поки функція купівлі квитків доступна лише для поїздів класу “Інтерсіті” та “Інтеріті+”.