Приміські маршрутки можуть прибрати з центру Одеси: питання лише куди
Що не так з маршрутками, які базуються в районі “Привозу” і на яку локацію їм перейти, розбирався Odesa Live
У мерії Одеси прийшли до висновку, що обласні автобуси не повинні проходити через центр міста, тому що вони створюють затори на вулицях - особливо в районі автостанції біля ринку “Привоз” і залізничного вокзалу. А це навело на логічне запитання - де ж розміщуватися автобусам. А конкретно, нелегалам, яким в першу чергу доведеться покинути район.
Що не так з маршрутками, які базуються в районі “Привозу” і на яку локацію їм перейти, розбирався Odesa Live.
Вічні затори
Проблему приміських і міжміських автобусів, що створюють затори в центрі Одеси, підняв напередодні мер Одеси Геннадій Труханов.
“Коли я поставив питання про функціонування автостанції в районі залізничного вокзалу, то представники області повідомили, що нею користуються багато сільгоспвиробників, які торгують на ринку “Привоз”, і їм буде незручно пересідати. Але я впевнений, що 99% з них насправді перекупники. Так чому ми повинні їм сприяти?” - обурився міський голова.
На нараді з даної теми в муніципалітеті чиновники запропонували створити групи, які будуть не давати сідати в автобуси по області в районі “Привозу” і залізничного вокзалу на стихійних парковках. Дозволено буде їхати тільки з автостанцій. Тобто, в першу чергу це стосується нелегалів і офіційних маршрутів не торкнеться. Однак проблему з заторами це не вирішить, тому мерії доведеться думати, що робити з іншими автобусами.
Розклади навколо “Привозу”
Район “Привозу” і залізничного вокзалу - це зручний транспортний вузол. Тут проїжджає колосальна кількість маршрутів практично з усіх районів міста. На автовокзалі “Привоз” зосереджена велика частина приміських маршрутів: з Біляївки, Овідіополя, Затоки, Южного, Дачного, Усатово, Нерубайського і ще багатьох населених пунктів. У тому числі є і міжобласні автобуси.
На Старосінній площі працює станція “Привокзальна”, де зосереджені переважно більш далекі маршрути, а також автобуси у бік “7 км” і Двох стовпів. Крім того, неподалік знаходиться кінцева трамваїв.
Ближче до залізничного вокзалу розміщуються і нелегали.
Куди все це дівати?
У більшості великих міст автовокзали розташовуються на околицях. З одного боку, це правильне рішення, яке дозволить розвантажити центр Одеси, який і так не може впоратися з трафіком. З іншого, як бути жителям передмістя? Навряд чи багато хто зрадіє, якщо з'ясується, що треба буде спочатку їхати на околицю, а вже там шукати відповідну маршрутку.
До того ж, незрозуміло, де треба розмістити автовокзал. Центральний на Колонтаївській і так завантажений власними автобусами, а ось місця для будівництва з нуля, щоб зі зручною розв'язкою - вкрай складно знайти. Крім того, доведеться кардинально змінювати маршрути багатьох автобусів, як приміських, так і міських.
Нагадаємо:
- У грудні помер водій 146-ї маршрутки прямо на робочому місці. Виклик був зафіксований за адресою Вільямса, 84.
- Канадський уряд в Оттаві у тестовому режимі запустив автобусний маршрут, яким курсуватимуть безпілотні машини. Протягом 10-денного випробування шатл моделі EX10, розроблений компанією EasyMile, рухатиметься маршрутом завдовжки 1,5 км із чотирма зупинками на території урядового кампуса.
- Почав знову курсувати соціальний автобус за маршрутом Сухий Лиман - КДЦ “Таїровський”. Перевезення громадян – безкоштовне.