Останні новини

Молоді одесити виступили дизайнерами в рекламі світового лідера Xiaomi

Несподівано для одеситів, а саме співробітників студії дизайну інтер’єрів Sivak+Partners, світовий технологічний лідер Xiaomi сам знайшов їх і замовив інтер’єри для реклами свого першого у світі прозорого телевізора. Виявилося, що Xiaomі – давній прихильник одеського дизайну. Попередні роботи студії Сівака китайці добре знали та вимагали створити для їхнього продукту щось схоже, але незвичайне.

Про це повідомляє Укрінформ.

Фото: Xiaomі

 У червні 2020-го студія отримала лист від всесвітньо відомого гіганта – Xiaomі.

“Спочатку не повірили, вирішили, що якесь шахрайство. Бо навіщо величезній знаменитій компанії звертатися до невеличкої української студії?”, - зізнається Дмитро Сівак, засновник студії.

Дмитро з партнером Максимом створили свою студію 6 років тому. В непростий час – почалась криза, війна.

“Не можу сказати, що вести бізнес було хоч колись так легко, як у фільмі “Вовк з Уоллстріт”, але в нашій команді архітектура для кожного – частина нього самого, і навіть в найважчі моменти ніхто не замислювався над тим, щоб кинути все і легко заробляти іншим шляхом”, - говорить Дмитро.

Для презентації телевізора потрібно було кілька ракурсів, у студії замовили 4 інтер’єри. Домовлялися виконати все за 3 тижні, китайці накинули часу до кінця серпня, в результаті хлопці віддали замовлення на півтора тижня раніше.

“І це ж, як не як – Xiaomі. Хто б не хотів попрацювати з китайським гігантом, який виробляє все від зубних щіток до роботів. Команда трудилася натхненно, як ніколи – розуміли, що успіх означатиме інвестицію в майбутнє. Не хочеться працювати просто за гроші. Хочеться ще задоволення, фідбеку і щоб робота принесла наступні подібні замовлення”, – пояснює співвласник студії Максим.

Нещодавно перший у світі китайський серійний прозорий телевізор офіційно почали продавати. Такий телевізор коштує понад $7000, а в Одесі його 3D модель отримали, навіть коли анонсу ще не було (під $1 млн штрафу у разі витоку інформації).

“Ми не називали китайцям суперцін, з точки зору комерції для нас це був цілком рядовий проєкт. Але дуже старалися не підвести – приємно, що нас оцінили і звернулись. Все-таки китайський Apple! Це гарний приклад дизайнерам-новачкам – для українців перешкод немає, головне – робити хороший продукт. Багато кому здається, що треба кудись їхати, де є більші можливості. А насправді завдяки інтернету вже неважливо, де живеш, головне – якісну роботу пропонувати. Це вони, замовники, нехай їдуть сюди і везуть нам гроші”, – розповідає Дмитро Сівак.

Фото: Xiaomi

Нагадаємо, П'ятий апеляційний адміністративний суд вніс територію Літнього театру в список пам'ятників архітектури. Тепер на території Літнього театру заборонено займатися будь-яким капітальним будівництвом.

Вийти в ефір