Останні новини

Купити квитки, дізнатися платформу та надати зворотній зв’язок: Укрзалізниця запустила чат-боти у Viber і Telegram

Поки функція купівлі квитків доступна лише для поїздів класу “Інтерсіті” та “Інтеріті+”.

ПАТ “Укрзалізниця” запустила чат-бот для продажу квитків у месенджерах Viber і Telegram. Він має розвинутий функціонал, який за словами представників компанії буде тільки збільшуватися. Поки функція купівлі квитків доступна лише для поїздів класу “Інтерсіті” та “Інтеріті+”.

Про це повідомляє Odesa Live з посиланням на пресконференцію з нагоди запуску чат-бота.

Бот передбачає можливість купівлі квитків. Оплата може бути здійснена безпосередньо у ньому без “редіректу”, для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Проект реалізовано спільно з технологічним партнером Visa та “Укрзалізниці” – компанією Middleware Inc. (США) – на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine. Компанія Middleware вперше у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa. 

Крім того, в месенджері можна дізнатися куди саме їхати і якою є вартість квитка, а також чи є вільні місця за тим чи іншим напрямком. Для цього розробники перенесли у бот функціонал “Розклад руху”, який до цього був лише у десктоп-версії.

“Скажімо, ви десь з друзями в кафе вирішили поїхати до Карпат і чули, що “Укрзалізниця” запустила “лижний” експрес до Карпат, отже перевіряєте, чи є місця, чи ні - в Viber або Telegram. Ми також будемо додавати функціонал інших месенджерів”, - розповів під час пресконференції в.о. члена правління "Укрзалізниці" Олександр Перцовський

Розробники додали абсолютно нову функцію, яка буде повідомляти, на яку платформу прибуває поїзд за 15 хвилин до кінця подорожі. Але поки вона працюватиме лише на Центральному вокзалі Києва, через те що у інших вокзалах - різні інформаційні системи. 

“Особиста проблема, коли їдеш у Київ, на Центральний вокзал. Ніколи не знаєш куди їхати, що говорити таксисту. Ось тут, якщо ти підписуєшся на певний потяг, купуєш квиток на нього через бот, або навіть не купив через бота, просто зробив запит по цьому потягу, ти в той момент, коли буде визначена платформа, мінімум за 15 хвилин дізнаєшься, на яку платформу твій потяг прибуватиме. Плюс, буде навіть підказка це Центральний вокзал, чи Південний”, - зазначив Перцовський.

Також можна буде дізнатися про запізнення поїзда, і орієнтований час затримки. Це буде реалізовано через функціонал “Онлайн табло”, який переносить інформацію, яку можна побачити на інформаційному табло на вокзалі прямо у телефон. Поки що, це буде доступно лише для Центрального вокзалу Києва і для поїздів класу “Інтерсіті” та “Інтеріті+”.

Одною за найважливіших функцій, стала можливість надати зворотній зв'язок. Передбачається, що можна буде повідомити, як пройшла поїздка, а також надіслати навіть фотографію, якщо ви помітили у поїзді, якийсь бруд або сміття. Всі звернення будуть направляти в Єдиний контакт центр, і зараз вибудовується система для реагування. 

Також у боті буде можливість замовити харчування під час поїздки, та повернути придбані квитки. 

Нагадаємо: