Купуй квитки в Telegram чи Viber: Укрзалізниця запускає власного чат-бота
Він запускається у співпраці з Visa та технологічним партнером – компанією Middleware Inc. (США)
У вівторок, 12 січня, ПАТ “Укрзалізниця” планує представити чат-бота для продажу квитків онлайн. Він буде доступний на платформах месенджерів Viber і Telegram.
Про це повідомляє Odesa Live з посиланням на пресслужбу ПАТ “Укрзалізниці”.
Залізничники зробили анонс пресконференції, на якій безпосередньо і буде представлений бот. Вона відбудеться 12 січня 2021 року, о 09:30.
Також вони розповіли з ким співпрацювали для створення бота.
“Власний чат-бот у Viber та Telegram запускається у співпраці з Visa та технологічним партнером – компанією Middleware Inc. (США) на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine”, - зазначено у повідомленні.
Фото: пресслужба ПАТ "Укрзаліниці"
Нагадаємо:
- 5 січня Укрзалізниця повідомила про готовність забезпечити курсування поїздів під час посилення карантину в країні з 8 по 24 січня. Рішення було продиктоване Урядом України.
- Укрзалізниця під час новорічних свят – з 31 грудня 2020 року по 3 січня 2021 року перевезла у далекому сполученні більше 196 тисяч пасажирів. У швидкісних поїздах Інтерсіті+ за вказаний період було перевезено 33,1 тисяч пасажирів.