Бізнес-зали очікування і безконтактна купівля квитків для приміських поїздів: які проєкти готують Visa і Укрзалізниця
Компанія Visa активно співпрацює з ПАТ “Укрзалізницею” за кількома напрямками.
Компанія Visa спільно з ПАТ “Укрзалізницею” планує змінити систему придбання квитків для електричок приміського сполучення. Також хочуть створити бізнес-зали для очікування на вокзалах, як це вже було зроблено в аеропортах.
Про це повідомляє Odesa Live з посиланням на пресконференцію з нагоди запуску чат-бота ПАТ “Укрзалізниці” у Viber і Telegram.
“Зараз ми обговорюємо, ще інші напрямки. Наприклад, це - робота над оптимізацією оплати квитків на приміських електричках. Ми думаємо над модернізацією інфраструктури, коли одразу на турнікеті можна було б придбати квиток, як у кіоску, сплатити, та перевірити у валідаторі, який є у кондуктора на потязі. І це дуже просто с точки зору сприйняття, але дуже складний проект з точки зору його реалізації. Там дуже багато аспектів, згідно стандартів “Укрзалізниці”, згідно підприємницького досвіду”, - зазначив віце-президент Visa в 17 країнах Олександр Ягумницький.
Також, він нагадав, про плани створення комфортних бізнес залів очікування в ключових українських вокзалах, по типу тих, що вже існують в аеропортах, для більш вимогливих клієнтів.
Нагадаємо:
- ПАТ “Укрзалізниця” запустила чат-бот для продажу квитків у месенджерах Viber і Telegram. Він має розвинутий функціонал, який за словами представників компанії буде тільки збільшуватися. Поки функція купівлі квитків доступна лише для поїздів класу “Інтерсіті” та “Інтеріті+”.
- 5 січня Укрзалізниця повідомила про готовність забезпечити курсування поїздів під час посилення карантину в країні з 8 по 24 січня. Рішення було продиктоване Урядом України.