Останні новини

6800 кілометрів доріг та 150 мостів: голова Укравтодору поділився планами на 2021 рік

Держагентство автодоріг України в 2021 році планує побудувати і відремонтувати 6,8 тисячі км доріг, реконструювати 150 мостів і залучити незалежний Техконтроль на будівництво 2,5 тисячі км магістралей. 

Про це заявив голова агентства Олександр Кубрак на пресконференції у вівторок, 17 листопада.

Кубрак сказав, що в цьому році Укравтодор повністю виконує свої зобов'язання за відкритими проектам: із запланованих 4200 км доріг - 3900 вже введені в експлуатацію, проекти Великого будівництва торкнулися кожної з областей без винятку.

При цьому лідерами за кількістю нових і реконструйованих доріг є Харківська (261,6 км), Закарпатська (248,3 км), Запорізька (220,2 км), Сумська (197,2 км), Хмельницька (194,3 км) області .

У той же час з 100 штучних споруд, які планувалося відремонтувати в 2020 році, роботи завершені на 78, решта будуть закінчені до кінця року. Завершується реконструкція і будівництво 10 нових обхідних доріг навколо великих міст і ремонт 20 існуючих.

Також незалежний технагляд працює на 1400 км доріг, які будують підрядники Укравтодору, переважно це іноземні наглядові структури з Австрії, Франції, Польщі, Туреччини.

За словами Кубракова, фінансування дорожнього будівництва відбувалося з трьох джерел - дорожнього фонду (з 38 млрд грн профінансовано 28,2 млрд грн), коштів від перемоги України в Стокгольмському арбітражі (з 35 млрд грн отримано 26,7 млрд грн), фінансування міжнародних організацій під гарантії уряду (15,2 млрд грн з 19,3 млрд грн запланованих).

Укравтодор також почав реалізацію низки масштабних довгострокових проектів, які стануть базою для розвитку галузі в найближче десятиліття. Йдеться про будівництво доріг в прикордонних регіонах (600 км доріг вартістю 12,6 млрд грн), пілотних проектах з будівництва цементобетонних доріг (Кропивницький-Миколаїв, Дніпро-Решетилівка), які далі будуть масштабироваться на всю країну.

Крім того, серед масштабних інфраструктурних проектів, які планується реалізувати в 2021 - 2025 рр. - Київська обхідна дорога орієнтовною вартістю 85 млрд грн, а також будівництво нового моста через Дніпро в Кременчуці (12,5 млрд грн).

Також, Кубрак прокоментував заяву екс-міністра фінансів Ігоря Уманського про нецільове використання грошей COVID-фонду на будівництво доріг. Кубрак стверджує, що економія на тендерах за останній рік збільшилася в середньому до 7%, в той час як в попередні роки вона становила максимум 6,5%. У той же час підряди на суму понад 1 млрд грн мають більше 20 компаній, тому заяви про монополізацію ринку шістьма компаніями є безпідставними, резюмував глава Укравтодору.

Нагадаємо, наразі влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття на дорозі Р-33 Турбів - Гайсин - Балта - Велика Михайлівка, км 253 - км 259 знаходиться на завершальному етапі. Ця ділянка, протяжністю 6 км, з’єднує село Малий Фонтан з містом Подільськ.

Теги:
Вийти в ефір
27.11