ЕКЗИТ-ПОЛИ
Геннадій Труханов
Геннадій Труханов
34,4 %
Микола Скорик
Микола Скорик
17,9 %
Олег Філімонов
Олег Філімонов
13,7 %
Петро Обухов
Петро Обухов
12,5 %
Сергій Ківалов
Сергій Ківалов
5,4 %
Євген Червоненко
Євген Червоненко
3,56 %
Сергій Калинчук
Сергій Калинчук
3,08 %
Едуард Гурвіц
Едуард Гурвіц
2,75 %
Олег Михайлик
Олег Михайлик
1,32 %
"Довіряй ділам"
23,77 %
"Опозиційна платформа - За життя"
22,38 %
"Слуга народу"
15,95 %
"Європейська солідарність"
12,72 %
"Українська морська партія Сергія Ківалова"
4,16 %
"Партія Шарія"
7,63 %
ВО
ВО "Батьківщина"
1,8 %
"Блок Едуарда Гурвіца"
1,56 %
"За майбутнє"
3,32 %
"Сила і честь"
2,09 %
Розподіл мандатів у міськраді Одеси (за даними екзит-полів)
18
17
12
10
6

Останні новини

20 питань майбутньому меру: Петро Обухов у прямому ефірі Odesa Live 7 жовтня о 20.00

Щовечора о 20:00 у прямому ефірі телеканалу Odesa Live кандидати у мери Одеси будуть відповідати на 20 питань, щоб довести, що саме вони гідні стати міським головою. 7 жовтня на гострі питання відповідає кандидат від політичної партії "Європейська Солідарність" Петро Обухов. 

Про це повідомляє Odesa Live.

Зазначимо, Петро Обухов народився в Одесі у 1984 році. У 2006 році закінчив ОНУ ім. І.І. Мечникова та отримав диплом магістра прикладної математики. Під час навчання часто брав участь в олімпіадах з інформатики і програмування. Працював програмістом над міськими інтернет-проєктами. Розробив додаток одного з місцевих сервісів таксі. Також був у складі української делегації Конгресу місцевих і регіональних влад Ради Європи (Страсбург).

В прямом ефірі телеканалу Петро Обухов відповів на питання ведучого та одеситів. Одна з гострих проблем міста - це забудова та руйнація історичного центра. Кандидат у мери має свій погляд на вирішення цього питання.

Як зазначив Обухов, будівлі можна відреставрувати або залучивши міських забудовників, або використавши кошторис мерії.

"Ми знаходимо партнера-забудовника, якому пропонуємо добудувати 2-поверхові будинки до 5-поверхових ... За рахунок розширення площі, забудовник проводить ремонт і отримує прибуток, - пропонує кандидат.

Проте Обухов відмітив, що пам'ятки архітектури у такий спосіб перебудувати не вийде. Тому, політичний діяч пояснив інший варіант.

"Було б справедливо, якби мерія створила програму співфінансування ремонту цих будинків. Тобто, потрібно визначити список і до зразкового 2030 року їхня все відреставрувати", - підкреслює кандидат в мери Одеси.

Ще одна болюча тема для одеситів, на погляд політика, це стан доріг. Перш за все він планує зробити їх безпечніше. Петро Обухов зазначив, що з якістю асфальтового покриття доріг все добре, проте вони не гарантують безпечного пересування на авто та інших видах транспортних засобів. Кандидат запропонував використати для цього Шведську програму "Vision Zero", основною ідеєю якої є звести кількість смертей на дорогах до нуля. 

"Для цього є ряд заходів, які обов'язково потрібно ввести в Одесі. Це острівці безпеки на перехрестях, це кругові перехрестя, це підняті "зебри" на міжквартальних переїздах. Дуже багато варіантів", - зауважує Петро Обухов.

Також кандидат наголосив на тому, що глобально вирішити проблему з заторами в Одесі можна тільки розвитком громадського транспорту. 

Окрім того, Обухов  акцентує увагу на тому, що проблема з дефіцитом місць для пацієнтів, апаратів ШВЛ та медичного кисню - яскравий приклад "імпотенції влади".

"Самі чиновники перехворіли і бачили в яких умовах все відбувається. І при цьому у нас гроші все одно не виділяються, а відбувається святкування дня міста і бюджет йде на інші речі. Тут нічого складного немає", - зазначає кандидат у мери Одеси.

Більше відповідей на питання дивіться в ефірі:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/a_0-YzAGwkQ" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Нагадаємо:

7 жовтня народна депутатка України Тетяна Плачкова проінспектувала теперішній стан танкеру Delfi. У порту міста Чорноморськ, де він розташувався вона розповіла, що ремонту танкер не підлягає, бо в нього відсутня одна бортова частина

Вийти в ефір